Kundeservice
Vi er tilgjengelig for å svare på spørsmål om våre produkter og dine bestillinger. Du finner derimot svar på mange vanlige spørsmål i punktene under.
Jeg trenger repararasjon / service på min elsykkel: For å få vurdert saken, ta kontakt med en av våre autoriserte servicepartnere. De vil kunne undersøke sykkelen og eventuelt håndtere en reklamasjon. Vennligst ta med kvittering og eventuelle andre relevante opplysninger ved innlevering. Du kan søke opp din nærmeste servicepartner under Servicepartnere.
Jeg har mistet nøkkelen til sykkellåsen / elsykkelbatteriet (ofte er dette samme nøkkel): Se Ofte stilte spørsmål
Sykkelen min er stjålet: Les vår veiledning om rapportering til politi og forsikringsselskap under Ofte stilte spørsmål.
Leveres sykler bestilt fra dbs.no ferdig montert? Ja, men for å beskytte sykkelen under frakt pakkes sykkelen i en eske. For å få plass i esken er styret vridd og pedaler tatt av. Før sykkelen tas i bruk må du vende styret og stramme, og sette på pedaler. Les mer om frakt av forskjellige type produkter og se instruksjonsvideo under Frakt.
Andre nyttige lenker:
- Bytte av vare: se Reklamasjon og Retur
- Angrerett og retur av vare: se Reklamasjon og Retur
- Komplette brukermanualer og hurtigmanualer: se Sykkelmanualer
- FAQ og nyttig informasjon for syklister: se Ofte stilte spørsmål
Dersom du ikke har fått svar på det du lurte på, kontakt oss via kontaktskjemaet under Kontakt.
Vi tar sikte på å svare på henvendelser innen 48 timer på ukedager, i perioder med lavere bemanning kan det at 72 timer. Vær påpasselig med å oppgi korrekt e-post som vi skal svare deg på, og husk å sjekke søppelpost-folderen for svar.
Vi setter også pris på at du kontakter oss dersom du har kommentarer, klager eller tips :)